WADAH PENGGERAK MAHASISWA

WADAH PENGGERAK MAHASISWA

Sunday, March 24, 2013

Pelekat kenderaan dan drama PRO M UUM


Hebohlah satu kampung Pro M UUM (Transformasi Mahasiswa) bising minit mesyuarat pertama dan kedua jawatankuasa tindakan sticker tak sama! Ceritanya pada mesyuarat kedua Majlis Presiden DPP (MP DPP) tampil dengan cadangan mereka!

Memang dasar Pro M la TM ni haha masa tak kena batang hidung kata dahagakan demokrasi, Ni gunalah demokrasi. Apa salahnya MP DPP tampil dengan cadangan mereka? Untuk pelajar UUM juga. Tolonglah Perubahan merayu pada PRO M UUM, janganlah pentingkan diri sendiri. Fikirkan pelajar.

Sesuatu yang PERUBAHAN dukacita mengapa PRO M UUM tidak mengikhtiraf JKPS DPP sebagai kepimpinan untuk mewakili mereka? Sungguh memalukan tindak tanduk PRO M UUM yang mengusutkan keadaan yang ada. PERUBAHAN akur untuk bertindak sebagai tulang belakang, membantu Presiden serta MPP untuk menggerakkan agenda mahasiswa tetapi nampak seperti PRO M mengambil isu ini sebagai satu isu untuk menguntungkan mereka semata dan bukan untuk pelajar. Kalau untuk pelajar tak perlu berhimpun, ni bukan pertandingan untuk lihat proposal mana yang hebat!

Pro M UUM patut sokong berlainan pendapat serta idea kalau ikhlas kerana mahasiswa

PRO M ada wakil dalam MPP?


Baju RM20? tambah RM 30 lagi boleh dapat satu sticker bro! 


Buat pengetahuan semua MP DPP dah gerak di setiap DPP ambil tandatangan bersama surat Pengerusi Majlis Presiden iaitu Presiden DPP Proton. Enam tuntutan TM diperkenalkan pada hari rabu. Katanya hasil mesyuarat. Tidak apalah hasil mesyuarat, persoalannya disini salah kah MP DPP perkenalkan cadangan mereka untuk membantu pentadbiran UUM buat keputusan?

Buat Majlis Presiden DPP walau apapun PERUBAHAN UUM akan menyokong anda kerana anda mempunyai mandat kami. TM tidak mempunyai apa-apa mandat. kita sokong Majlis Presiden Dewan Penginapan Pelajar. Berikan hak kepada yang berhak. Itu baru adil dalam Islam. 

Tepuk dada tanya iman!

No comments:

Post a Comment