WADAH PENGGERAK MAHASISWA

WADAH PENGGERAK MAHASISWA

Thursday, April 4, 2013

Troll?

Iya troll. Tetapi Admin tidak pastilah budaya mana yang dibawa oleh UUM GAGS dengan troll pemimpin-pemimpin MPP PERUBAHAN dalam post mereka. Ada diantara post mereka itu sememangnya mengaibkan MPP PERUBAHAN dengan diedit dengan botol arak dan lain-lain.

Terbaru pada hari Jumaat 29 Mac 2013, SU Agung MPPUUM telah melaporkan page UUM GAGS pada pihak POLIS di IPD Kubang Pasu. Sesungguhnya apa yang dilakukan oleh UUM GAGS boleh dikatakan sama dengan Malaysian Gags iaitu untuk membuat pembunuhan karakter oleh pihak ADMIN terhadap pemimpin MPP PERUBAHAN.

Adakah ini dilakukan oleh PRO M UUM? itu masih lagi dalam siasatan pihak POLIS. Kerana kebetulan yang berlaku, hanya MPP PERUBAHAN yang dicerca hebat sebegitu rupa. Kebetulan dalam kes UUM GAGS yang 'like' adalah daripada yang diketahui jentera-jentera TM (MUNGKIN) tanpa di layan oleh jentera PERUBAHAN. 

post Azri Norfikri yang ditroll


mereka yang like post diatas

'Like' ni maknanya setuju kan. Harap-harap ADMIN UUM GAGS ini bukanlah seorang MUSLIM sebab tindakan mereka ini tidak melambangkan seorang umat Nabi Muhammad SAW. Seterusnya ini merupakan post dari puak admin yang menyebabkan Hariz Ahmad membuat laporan Polis. 

Eh tengok siapa yang 'like'? Kuchaii Kuntum

Inilah lawak yang paling hina dilakukan oleh pro pembangkang di dalam kampus. Tak cukup berpolitik masa PRK (mereka tak hantar wakil pun) hahaha membuat pembunuhan karakter pada pemimpin mpp PERUBAHAN. Admin sedih, kata mereka mahukan ahli politik diluar menghentikan politik fitnah, lucah tetapi ni apa?? siapa agak-agaknya ADMIN UUM GAGS? 





No comments:

Post a Comment