WADAH PENGGERAK MAHASISWA

WADAH PENGGERAK MAHASISWA

Friday, June 8, 2012

Andai aku adalah Rafizi..



Surat peminat PERUBAHAN, sekadar pandangan individu kecil. jom kita layan..


Andai aku adalah Rafizi la bro kan, aku akan ambik peluang ini dengan sebaik-baiknya bayarkan semua student kat UNISEL. Selangorkan kaya, Selangorkan semenjak PR pegangkan Berjaya naikkan ekonomi. jadi apa susahkan?? aku setuju ekonomi SELANGOR kan melonjak tinggi bawah jagaan kerajaan tempatan pimpinan Ronnie..

Alah apa lah sangat yuran pengajian dan penginapan, UUM ni bro, boleh je bayarkan mahasiswa yang kurang berkemampuan tak da duit. jadi aku percaya UNISEL boleh.

Tapi pelik lah PTPTN ni kenapa bagi peluang untuk aku menunjukkan kebolehan aku? tak patut tak patut. Unisel Selangor punya, kalau tukar pentadbiran yang tak sekufu pun boleh, apatah lagi nak tolong bayarkan mahasiswa. ingat UNISEL bawah kerajaan negeri.. itu faktanya..

Hidup hidup hidup UNISEL..

Andai aku Rafizi, inilah peluang aku..

(nukilan Demak Sintok)

Pandangan PERUBAHAN, perlu penelitian semula oleh PTPTN untuk keputusan ini. semoga keputusan menyekat PTPTN ini dapat ditarik kembali. walau bagaimanapun tindakan menyalahkan sesebuah pihak sebagai penyebab kepada penggantungan ini dilihat tidak sesuai. PTPTN ada badan pembuat dasar. mereka mampu membuat dasar sendiri. Bersangka baik itu manis.

(berPERUBAHAN, lebih baik!)


*Qaseh_perubahanuum*

No comments:

Post a Comment