WADAH PENGGERAK MAHASISWA

WADAH PENGGERAK MAHASISWA

Wednesday, June 27, 2012

MPP PERUBAHAN sekali lagi bersuara


Isu 'Sticker' lagi.

MPP PERUBAHAN, dua individu yang berbeza dikatakan masing-masing telah menghantar email dan surat kepada Pengarah JHEP untuk penelitian semula peraturan ini. Sumber seperti biasa dari FB rasmi Majlis Perwakilan Pelajar UUM yang telah di’attach’kan oleh admin FB untuk pemberitahuan dan hebahan semua.

Pertama ialah Saudara Ku Amirul Faiz Ku Seman Timbalan Yang DiPertua MPP UUM dan kedua ialah saudara Mohd Syafiq Mohd Shokri Setiausaha Agung MPP UUM.

email TYDP MPP UUM

Surat S/u Agung MPP UUM

Fuhhh.. Lega lah.. MPP dah besuara, maka diharapkan JHEP mula bertindak. Sila-sila lah bertindak ini suara pemimpin kami. Sila dengar dan ambil berat. MPP satu-satunya badan atau unit pelajar yang disebut-sebut atau diseru-seru dalam AUKU. Jadi apa tunggu lagi. Pertimbangkan ya suara pemimpin mahasiswa ini.

Walaupun diserang dengan pelbagai tohmahan oleh PRO M seperti anjing HEP, la,  Kuda HEP la, hamba HEP la tapi yang hairan mereka ini jugalah yang ‘fight’ untuk mahasiswa.

Tahniah lah ya MPP PERUBAHAN, MPP UUM. Teruskan berjuang. PERUBAHAN bersama anda. Walaupun anda diserang baru-baru ni, Admin malas nak ulas sebab orang yang memfitnah ni kalau dilayan, lagi bertambah lemak nya. Kita layan ja.

isu ini juga hangat diperkatakan  di salah satu blog kampus.

No comments:

Post a Comment