WADAH PENGGERAK MAHASISWA

WADAH PENGGERAK MAHASISWA

Wednesday, March 28, 2012

ITU ADALAH KAMI

Alhamdulilah, program Aman Palestin mendapat liputan akhbar. Namun bukan itu yang kami harapkan. Apa yang penting adalah kejayaan yang sedikit dalam memberi kesedaran kepada mahasiswa UUM mengenai perit sakitnya masyarakat Palestin.

 Perubahan mengucapakn ribuan terima kasih kepada saudari MPP Rafidah bt Mahmat atas kejayaan beliau mengorganisasi program yang memberi impak kepada masyarakat kampus.

Kejayaan program ini adalah kejayaan bersama seluruh jentera mahasiswa UUM dalam memastikan aspirasi mahasiswa (BUKAN ASPIRASI PEMBANGKANG) dapat didengar diperingkat dunia. KAMI BUKAN JAGUH JALANAN tetapi kami punyai cara untuk bertempur membawa idealism kami. TAHNIAH MPP UUM.

Tapi sebelum itu, betul ke pengurusan majlis teruk??? ala apa nie?? ,ceciter ceciter mari kita tengok gambar nie;
 TAK CUKUP KERUSI?? SIAP ADA LAGI MPP UUM TERPAKSA BERDIRI??

dari sumber; bergambar dengan PALESTINiAN..

keratan akhbar hari ini 28 MAC 2012
 Perubahan sempat mendapatkan pandangan TYDP MPP UUM, Ku Amirul Faiz mengenai 'pengurusan yang teruk' ini, ulas beliau, ' .. yang penting siswa/siswi UUM dapat mai dan menunjukkan sokongan program sahabat saya MPP Rafidah. kami tak jangka bilangan yang akan datang adalah lebih . tak palah saya dan kak Hidayah (MPP COB Nur Hidayah Abu Bakar ) berdiri.. yang penting capai matlamat'

tuuu diaaa... PERUBAHAN mengucapkan tahniah dan syabas kepada MPP UUM 


No comments:

Post a Comment