WADAH PENGGERAK MAHASISWA

WADAH PENGGERAK MAHASISWA

Saturday, March 24, 2012

KeBENARan itu MESTI ! (siri 1)


Dari segi prinsipnya, PERUBAHAN berpegang kepada suara tulen mahasiswa, dari aspirasi mahasiswa, dari tindakan mahasiswa kepada mahasiswa! Itu lah kami. Kami percaya pengaruh politik luar yang diterima oleh sekumpulan KECIL mahasiswa UUM bakal membawa kehilangan pemerhatian terhadap suara KEBAJIKAN mahasiswa.

PERUBAHAN percaya ramai mahasiswa sudah ‘CEMUIH’ dengan kelicikan politik luar, politik kepartian!! Mahasiswa bosan, bosan dengan suara ‘MAHASISWA’ yang memakai topeng PARTI POLITIK!, percayalah keutuhan perpaduan, kerjasama yang terjalin akan dinodai dengan perpecahan elemen politik kepartian. Sudah mandulkah suara MAHASISWA kita?? Sudah tidak LAKU kah suara mahasiswa kita?? Kenapa perlu mengikut tunjuk ajar politik kepartian? Tak kisahlah sama ada parti KERAJAAN ataupun PEMBANGKANG.

MAHASISWA tetap MAHASISWA! Satu pergerakkan yang bergerak bawah nama MAHASISWA tetapi menyimpan hasrat untuk memasang BENDERA PARTI POLITIK?? Betul ke?
                      Kita RUJUK sumber MAHASISWA UTARA

INILAH BUKTINYA!! Adakah sahabat kita tadi sedar? Dimanakah perjuangan sebenar pergerakaan tuttttttt
tuuuuu dia!
PERUBAHAN merayu jangan mempergunakan nama mahasiswa! Andai anda  nak sangat sertai parti politik, silakan, mohon pada VC ! jangan perkudakan mahasiswa !! Benarlah PRO M= PAKAR MANIPULASI, PRO M= PEMBAWA MALAPETAKA! PRO M= TM, TM=PRO M! SELAMATKAN KAMPUS KITA!!!


1 comment: