WADAH PENGGERAK MAHASISWA

WADAH PENGGERAK MAHASISWA

Monday, March 26, 2012

Memang TAK LA

Umum mengetahui, Progam Aman Kampus yang digerakkan oleh mahasiswa yang sedar akan tanggung jawab mereka. Sebenarnya sahabat-sahabat mahasiswa ASPIRASI MAHASISWA sememangnya dekat kepada masyarakat. Namun program AMAN KAMPUS merupakan program yang menyatu padukan pertubuhan mahasiswa untuk dekat kepada komuniti. Bergerak seiring, berfikir senada bertindak seragam demi menukar imej mahasiswa yang dinilakan oleh rakan mahasiswa.
NAMUN, PERUBAHAN terkejut dengan ayat sinis seorang pemimpin pakatan haram yang mengaku mewakili mahasiswa Malaysia tetapi sebenarnya bergerak atas tiket individu.

ketika Pelancaran AMAN KAMPUS

Sumber: MALAYSIAKINI
SEJAK BILA PRO-ASPIRASI 'HANYA DUDUK' dalam universiti dan tunggu arahan?? APA ni awaq dok kata lagu tu.. KITA MAHASISWA tak usahlah nak menuduh kawan yang lain


APA YANG INGIN PERUBAHAN katakana, mengapa saudara SHUKRI berprasangka buruk terhadap program AMAN KAMPUS?? Bukankah tujuannya murni mendekatkan diri mahasiswa bersama masyarakat. Barangkali DEPA ini lupa bahawa MASYARAKAT yang menaja pembelajaran mereka.

SEDARLAH ! maka seharusnya pihak NGO@PERTUBUHAN HARAM, HARAM dan HARAM ini wajar bergerak sekali dengan AMAN KAMPUS, bawa suara mahasiswa dan bukan MAHASEWEL ! SEBARANG PROGRAM yang baik, yang bermanfaat PERUBAHAN akan sokong dan sentiasa berprasangka baik!
BERANI BERUBAH, BEBASKAN DIRI ANDA!

No comments:

Post a Comment