WADAH PENGGERAK MAHASISWA

WADAH PENGGERAK MAHASISWA

Thursday, April 19, 2012

Cabaran bakal dibiar tanpa disahut?

Dua blog yang hebat menyatakan cabaran terhadap TRANSFORMASI MAHASISWA untuk berdebat mengenai isu PTPTN! Berdebat dari segi ilmiah ( tak tahu mereka mampu atau tidak). PERUBAHAN juga maklum ada wakil TRANSFORMASI MAHASISWA yang bergerak sekali dengan DEMON strasi GILA yang mengherdik dan mendoakan kematian YAB PM Malaysia (ISLAM) dan YB KPT MALAYSIA (ISLAM) biarkan rahsia!

Yang penting adakah wakil TRANSFORMASI MAHASISWA akan menghantar wakil atau hebat didalam alam maya? Kah kah kah kih kih kih kuh kuh kuh! Terima kasih kepada Blogger Cyber Ranger (Pergerakkan mahasiswa anti TM) dan Blogger Makan Cabai (Pergerakan Mahasiswa anti PENDUSTA. Bak kata ‘ bos kami, Gunakan hak berfikir sebelum hak bersuara! Kepada ‘anak syarikat’ Transformasi Mahasiswa ‘UUMLEAKS’ kamu sememangnya subsidiary kerana hanya berita-berita Transformasi Mahasiswa sahaja di berikan liputan. EPIC FAIL! Hahahahahhahahaha

Tak pa lah. UUM LEAKS pun dah cuak dengan kenyataan SPEAKER DEWAN MPKS yang menyatakan bahawa beliau mampu mengakses laporan untuk mengetahui siapa yang keluarkan kenyataan seperti itu. Kepada YB perwakilan sila jangan menjadi KOTOR dengan membocorkan maklumat yang seharusnya kami para mahasiswa tidak perlu tahu.

Harap Termotivasi!

Macam manapun, PERUBAHAN menyokong Kepimpinan Speaker Dewan!





No comments:

Post a Comment