WADAH PENGGERAK MAHASISWA

WADAH PENGGERAK MAHASISWA

Monday, April 16, 2012

Tolong Bebaskan Mahasiswa

PERUBAHAN sedih kerana ada pihak yang menggunakan mahasiswa untuk mencapai kepentingan peribadi mereka. PERUBAHAN juga sedih kerana pihak yang berkenaan menjadikan mahasiswa lupa akan tanggung jawab mereka menuntut ilmu.

Adakah benar DEMONstrasi PTPTN cetusan idea anak muda sendiri atau campur tangan orang luar?? Kalau orang luar siapa? Siapa yang sanggup memperjudikan nasib mahasiswa MALAYSIA?

Ini buktinya!!

Mungkin PERUBAHAN boleh kongsikan mengenai kenyataan TUN MAHATHIR mengenai PTPTN. Rujuk kawan PERUBAHAN.

Mujur MPP PERUBAHAN kekal konsisten dengan semangat kesarjanaan tidak terjun ke lembah kebatilan. Saudara MPP PERUBAHAN Azri Norfikri menjadi pemimpin mahasiswa pertama yang menyanyakan pendapat membina kepimpinan muda yang berkualiti. SEBAB APA?? Kerana kepimpinan muda ini diperlukan untuk menolak anasir YAHUDI yang bersedia melingkupkan MALAYSIA dengan tangan ORANG MALAYSIA sendiri. TAHNIAH saudara AZRI NORFIKRI.


TIDAK seperti senior AZRI NORFIKRI yang megah mengulas mengenai isu ‘politik’ dan ‘kemahasiswaan’ namun tidak berfikir jauh. TAHNIAH kerana terikut dengan pemikiran SENIOR ANDA! Tahniah kerana anda berpendirian.

PERUBAHAN bersama AZRI NORFIKRI

p/s Harap termotivasi






1 comment:

  1. Nice one perubahan!DEMONstrasi yg brader tak thn nk gelak tu.haha

    ReplyDelete