WADAH PENGGERAK MAHASISWA

WADAH PENGGERAK MAHASISWA

Saturday, September 1, 2012

Hadiah tersedih malam merdeka




Malang apabila umur Malaysia mencapai angka 55 tahun, timbul soal penghinaan terhadap lambang negara. Tak kisah lah siapa yang lakukan sama ada penyokong BN dan Pakatan Rakyat, ia tetap sesuatu yang perlu di pandang serius.

Media Perubahan dimaklumkan insiden ini apabila terdapat gambar yang disiarkan di page facebook yang rata-ratanya menyelar tindakan terkutuk ini. siapa yang lakukan? Masih lagi dalam status menuding jari.

Pemimpin-pemimpin Perubahan menyatakan kekesalan kepada pihak yang melancarkan kempen yang melacurkan nama Malaysia. seperti biasa, penafian hujah utama. Perubahan mengharapkan pihak rakan kami Pro Mahasiswa menyatakan pendirian mereka mengenai isu ini.

Betul? Betul?


 Nampaknya pihak Transformasi perlu senada menyatakan pendirian mereka. Media Perubahan bersetuju ia perlukan penelitian.

Tetapi kenapa empunya akaun Encik Maman ini beriya-iya menghentam pihak pembangkang? Adakah Encik Maman ini tunggangan pihak BN  begitulah hujah PR) andai ada anak muda yang membuka mata dan hati membela yang benar. Encik Maman hanya menyampaikan pendapat. teringat kata YB Senator Ezam, mempertahankan UMNO ialah tugas beliau tetapi mempertahankan nama negara tugas kita semua. Jangan mudah menghukum saudara Encik Maman ini. 


opppss terjumpa pula kenyataan YB 'kesayangan' hahahaha silakan menghina Malaysia kerana anak muda PERUBAHAN akan bangkit melawan kebatilan!

Perubahan secara tegas menolak anasir ini dan menyeru rakan mahasiswa untuk bersama mempertahankan Negara. Tuding menuding memang tugas ‘orang’ tertentu. Kebetulan ada pihak yang mahukan republik! Hahahaha ops siapakah itu, hmm pandai-pandailah menilai. Silakan menilai. Bersama PERUBAHAN kita pertahankan maruah Negara. Kami sayangkan Negara kami, Malaysia.
 MERDEKA !!!

MERDEKA !!

MERDEKA !

MERDEKA 




No comments:

Post a Comment